تابعنا :

نشرة اخبار العربية

الخميس، 18 فبراير 2010

مشاهدة يوتيوب عمرو دياب بقدم قلبى

مشاهدة يوتيوب عمرو دياب بقدم قلبى جديد من البوم وياة 2010

تحميل يوتيوب عمرو دياب بقدم قلبى | تحميل يوتيوب بقدم قلبى للاسطورة عمرو دياب
| تحميل يوتيوب كليبات | تحميل اغانى عربية

http://img386.imageshack.us/img386/8392/3b7cd4c4f11bc0en8.jpg

كلمات الاغنية
انا بقدم قلبي اه لو تقبلو وادي كمان عمري كانو في اولو
والشوق ده كلو يقول لمين يتحملو يكون في عونك يلي زي مجربو

انا مكنش عمري الحب في نيتي وانا معاك غيرت راي وفكرتي
اه يا حبيبي لقيت في قربك فرحتي لو حب ليك قالو عو عادي بيكدبو

انا بحبك قد كل الدنيا ديه ولا قد الشمس واليل والهوا
من انهارده عرفت انا بحبك قد ايه انا بحبك قد كل دول سوا

انا مكنش عمري الحب في نيتي وانا معاك غيرت راي وفكرتي
اه يا حبيبي لقيت في قربك فرحتي لو حب ليك قالو عو عادي بيكدبو

يوتيوب وكليب بقدم قلبى





وقت ممتع

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شات قمرين

شات لحن الفراق

RSSMicro FeedRank Results PageRank Checking Icon Arts blogsدليل المواقع العربية
Get this blog as a slideshow!Art & Artist Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryArts Blogs - Blog Rankings
Powered by feedmap.net